جدیدترین اخبار :
  • تحقق 80 درصدی سرمایه‌گذاری داخلی نسبت به هدفگذاری تعیین شده در 4 ماه نخست سال‌جاری در مناطق آزاد
  • استقرار گمرک ریمدان؛ گامی مهم در رفع موانع تجاری و مرزی
  • موقعیت راهبردی و ضرورت گسترش روابط تجاری ایران و کنیا
  • نخست‌وزیر روسیه: کریدور شمال‌-جنوب، راهبردی است/ تجارت با ایران تقویت می‌شود
  • گام بلند مناطق آزاد برای ورود به بازارهای آفریقا

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :1178
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل